✅ Sluit aan bij hét beursforum van de Benelux!
Minder advertenties, abonneer gratis op favoriete onderwerpen, chat mee, stel vragen en deel kennis. Naast unieke functies op het forum staan wij ook voor inhoudelijke en respectvolle omgang. In 1 minuut bent u aangemeld!
Beursig forum
- Beheerder
- Beheerdersteam
- Heeft bedankt: 2510 maal
- Is bedankt: 5255 maal
Re: Beursig forum
@Droopymaes welkom, het 'verplicht' posten is bewust gedaan maar een inactief account dus nog nooit een bericht hebben geplaatst gaat na 3 maanden weg. In jouw geval heb je het eerste bericht geplaatst dus geen verwijdering. Een forum is naar mijn mening niet een plek waar je komt om alleen maar te lezen want als iedereen dat zou doen heb je dan nog een forum? Facebook is voor het 'dom' scrollen, liken en weinig delen, dit forum hopelijk niet.
Naarmate forumleden actiever zijn krijgen ze stapsgewijs minder reclame te zien en vanaf 100 geplaatste berichten en/of waarderingen is het forum reclamevrij.
Naarmate forumleden actiever zijn krijgen ze stapsgewijs minder reclame te zien en vanaf 100 geplaatste berichten en/of waarderingen is het forum reclamevrij.
"Bulls make money, bears make money, and pigs get slaughtered"
- Droopymaes
- Verkenner

- Heeft bedankt: 1 maal
- Is bedankt: 7 maal
@Beheerder: Ik snap wel waarom je dit doet, alleen vind ik de periode te kort.
Dit gaat mijn inziens zorgen voor verschillende nutteloze posts van mensen die het desondanks wel goed menen.
Een nuttige post is voor mij een post waar minstens 1 andere persoon op het forum iets aan heeft OF als je deelneemt aan een discussie en een mening geeft.
Mijn reactie hierop is in mijn ogen dus eigenlijk al nutteloos aangezien de regels vast staan.
Ik ga hier dus ook niet verder over blijven praten en hoop vooral dat ik op tijd her en der iets kan posten om mijn account niet kwijt te geraken
.
Dit gaat mijn inziens zorgen voor verschillende nutteloze posts van mensen die het desondanks wel goed menen.
Een nuttige post is voor mij een post waar minstens 1 andere persoon op het forum iets aan heeft OF als je deelneemt aan een discussie en een mening geeft.
Mijn reactie hierop is in mijn ogen dus eigenlijk al nutteloos aangezien de regels vast staan.
Ik ga hier dus ook niet verder over blijven praten en hoop vooral dat ik op tijd her en der iets kan posten om mijn account niet kwijt te geraken
- Beheerder
- Beheerdersteam
- Heeft bedankt: 2510 maal
- Is bedankt: 5255 maal
Een periode van 3 maanden te kort om je eerste bericht te plaatsen?
Volgens mij begrijpt u het niet, nieuwe accounts die 3 maanden niks plaatsen worden verwijderd. Eenmaal iets geplaatst wordt het account niet meer verwijderd.
"Bulls make money, bears make money, and pigs get slaughtered"
- Droopymaes
- Verkenner

- Heeft bedankt: 1 maal
- Is bedankt: 7 maal
Dan heb ik het idd verkeerd begrepen.
Mijn excuses.
Dacht dat dit telkens opnieuw van tel was na je laatste post.
Mijn excuses.
Dacht dat dit telkens opnieuw van tel was na je laatste post.
-
-
Laatste reacties
-
-
- Ga naar laatste bericht Opmerkelijk nieuws
- Ga naar laatste bericht Rente en rentebeleid van de FED en ECB
- Ga naar laatste bericht Ubisoft Entertainment (UBI)
- Ga naar laatste bericht Welke termijn vandaag voor obligaties ?
- Ga naar laatste bericht Bitcoin (BTC)
- Ga naar laatste bericht Oracle Corporation (ORCL)
- Ga naar laatste bericht Politiek (internationaal)
- Ga naar laatste bericht CMB.TECH / CMBT (voorheen Euronav / EURN)
- Ga naar laatste bericht NEXTENSA (NEXTA)
- Ga naar laatste bericht Cofinimmo (COFB)