✅ Sluit aan bij hét beursforum van de Benelux!
Minder advertenties, abonneer gratis op favoriete onderwerpen, chat mee, stel vragen en deel kennis. Naast unieke functies op het forum staan wij ook voor inhoudelijke en respectvolle omgang. In 1 minuut bent u aangemeld!
Ageas (AGS)
-
marcb
- Regelmatige poster

- Heeft bedankt: 1455 maal
- Is bedankt: 603 maal
Re: Ageas (AGS)
Ageas rondt de overname van esure af
Ageas kondigde vandaag aan dat alle noodzakelijke goedkeuringen van de toezichthouders voor de overname van esure zijn verkregen en dat de transactie is afgerond.
De afronding van de overname van esure is een belangrijke mijlpaal voor de Groep. Ageas vestigt zich hiermee als een van de top drie verzekeraars voor particulieren in het VK. Deze transactie zorgt voor een gebalanceerd en gediversifieerd distributienetwerk via directe verkoop, prijsvergelijkingswebsites, makelaars en partnerschappen, terwijl ook de portfolio aan klantengroepen wordt uitgebreid.
De voorgestelde transactie is volledig in lijn met de strategische prioriteiten van Ageas. Bovendien brengt deze overname schaalvoordelen met zich mee, creëert ze aandeelhouderswaarde door synergiën, vergroot ze de competenties van de Groep op vlak van technologie & data, en verbetert ze de capaciteiten om cash te genereren. De integratie van Ageas UK en esure zal naar verwachting worden voltooid tijdens de Elevate27 strategische cyclus, om na 2027 een groei van de Holding Free Cash Flow-per aandeel van ongeveer 10% te bereiken.
Zoals eerder gecommuniceerd, bedraagt de totale vergoeding voor de overname GBP 1,295 miljard (EUR 1,510 miljard). Inclusief de volledige impact van de overnames van esure en Saga, zou de pro forma Solvency II-ratio van de Groep op een zeer solide 205% uitkomen.
Ageas Press
Ageas kondigde vandaag aan dat alle noodzakelijke goedkeuringen van de toezichthouders voor de overname van esure zijn verkregen en dat de transactie is afgerond.
De afronding van de overname van esure is een belangrijke mijlpaal voor de Groep. Ageas vestigt zich hiermee als een van de top drie verzekeraars voor particulieren in het VK. Deze transactie zorgt voor een gebalanceerd en gediversifieerd distributienetwerk via directe verkoop, prijsvergelijkingswebsites, makelaars en partnerschappen, terwijl ook de portfolio aan klantengroepen wordt uitgebreid.
De voorgestelde transactie is volledig in lijn met de strategische prioriteiten van Ageas. Bovendien brengt deze overname schaalvoordelen met zich mee, creëert ze aandeelhouderswaarde door synergiën, vergroot ze de competenties van de Groep op vlak van technologie & data, en verbetert ze de capaciteiten om cash te genereren. De integratie van Ageas UK en esure zal naar verwachting worden voltooid tijdens de Elevate27 strategische cyclus, om na 2027 een groei van de Holding Free Cash Flow-per aandeel van ongeveer 10% te bereiken.
Zoals eerder gecommuniceerd, bedraagt de totale vergoeding voor de overname GBP 1,295 miljard (EUR 1,510 miljard). Inclusief de volledige impact van de overnames van esure en Saga, zou de pro forma Solvency II-ratio van de Groep op een zeer solide 205% uitkomen.
Ageas Press
Van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden... 
-
Y2I
- Regelmatige poster

- Heeft bedankt: 132 maal
- Is bedankt: 113 maal
Christoph Spichtig to lead Ageas Re’s APAC Property Underwriting.
Bron: https://www.reinsurancene.ws/christoph- ... erwriting/
Bron: https://www.reinsurancene.ws/christoph- ... erwriting/
- Ventus
- Beginnende poster

- Heeft bedankt: 25 maal
- Is bedankt: 57 maal
Het inkoop programma is afgelopen, en het aandeel is nog steeds +20% op 1 jaar en +50% op 2 jaar... Ik heb er niet te klagen over, als het nog 10% verder terugloop, dan koop ik zelfs bij.
-
Duke
- Ervaren poster

- Heeft bedankt: 976 maal
- Is bedankt: 815 maal
-
KAATSCLUB
- Ervaren poster

- Heeft bedankt: 617 maal
- Is bedankt: 828 maal
Koers maakt niets uit ..gewoon al jaren na mekaar het dividend innen, en tis ne ferme pensioenbonus voor mij
-
Largo
- Beginnende poster

- Heeft bedankt: 7 maal
- Is bedankt: 40 maal
Gelijk heb je. Mijn bedoeling is gewoon dit aandeel nooit te verkopen, en elk jaar een mooi (stijgend) dividend te innen.
Noteren ze 45 of 65, maakt eigenlijk niets uit. Ik kijk ook nooit naar de koers.
Noteren ze 45 of 65, maakt eigenlijk niets uit. Ik kijk ook nooit naar de koers.
-
lina
- Beginnende poster

- Heeft bedankt: 270 maal
- Is bedankt: 24 maal
- X0f
- Regelmatige poster

- Heeft bedankt: 50 maal
- Is bedankt: 216 maal
@lina Aan een koers van 65 heb je dus 750K in Ageas zitten?
Diversifieer je daarnaast nog?
Intussen overweeg ik om er met 1K in te stappen
Of gaat er ergens iets mis met het rekenen?
Diversifieer je daarnaast nog?
Intussen overweeg ik om er met 1K in te stappen
Of gaat er ergens iets mis met het rekenen?
-
-
Laatste reacties
-
-
- Ga naar laatste bericht Opmerkelijk nieuws
- Ga naar laatste bericht Rente en rentebeleid van de FED en ECB
- Ga naar laatste bericht Ubisoft Entertainment (UBI)
- Ga naar laatste bericht Welke termijn vandaag voor obligaties ?
- Ga naar laatste bericht Bitcoin (BTC)
- Ga naar laatste bericht Oracle Corporation (ORCL)
- Ga naar laatste bericht Politiek (internationaal)
- Ga naar laatste bericht CMB.TECH / CMBT (voorheen Euronav / EURN)
- Ga naar laatste bericht NEXTENSA (NEXTA)
- Ga naar laatste bericht Cofinimmo (COFB)