Onward Medical - ONWD - NL0015000HT4

Informatie en analyses over uw favoriete aandeel zoals: KBC, Ageas, AB Inbev, Colruyt, Barco, Bpost, Euronav, Galapagos, Exmar, Kinepolis en Umicore
Fluitist
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Heeft bedankt: 29 maal
Is bedankt: 88 maal

Re: Onward Medical - ONWD - NL0015000HT4

Bericht door Fluitist »

Ben hier niet positief over, al lang niet. Vanaf de 6€, maar ook niet toen ze onder de 2 noteerden. Technologie omzetten in beurswinst lukt zeker niet altijd. Materialise, IBA, zullen er genoeg zo zijn.
'k Had eens geteld wat ze moeten verkopen om rond te komen, zo'n 2000 stuks per jaar, dacht ik. Dat is veel, gelet op de nodige revalidatie, omkadering etc... Nu is zonder onward implantaat ook wel revalidatie nodig, maar minder intensief, vermoed ik.
En voorts blijft alle onderzoek verder lopen - in die zin lijkt het wat op een biotech - dat gaat ook op de winst wegen.
Mijn gedacht, zonder enige garantie.
Bel-Investor
Forumveteraan
Forumveteraan
Heeft bedankt: 412 maal
Is bedankt: 1499 maal

Re: Onward Medical - ONWD - NL0015000HT4

Bericht door Bel-Investor »

Onward surft hoger op publicatie in vaktijdschrift

Onward heeft dinsdagavond een publicatie aangekondigd in Neuromodulation: Technology at the Neural Interface, een medisch tijdschrift over hersenstimulatie.

In het artikel worden de positieve bevindingen uit Onwards Up-LIFT- en LIFT Home-studies samengevat, en wordt een klinisch kader geboden voor de toepassing van de ARC-EX-therapie waarin een uitwendige hersenstimulator mensen met dwarslaesie opnieuw beweeglijkheid in de ledematen biedt.

Onward klimt met 3,3 procent.
Plaats reactie