Sluit aan bij hét beursforum van de Benelux!

Minder advertenties, abonneer gratis op favoriete onderwerpen, chat mee, stel vragen en deel kennis. Naast unieke functies op het forum staan wij ook voor inhoudelijke en respectvolle omgang. In 1 minuut bent u aangemeld!

CMB.TECH / CMBT (voorheen Euronav / EURN)

Informatie en analyses over uw favoriete aandeel zoals: Ageas, Argenx, Umicore, Colruyt, Exmar, Barco, Proximus, Xfab, Cofinimmo, Agfa en Melexis
sperweroog
Forumveteraan
Forumveteraan
Heeft bedankt: 8601 maal
Is bedankt: 1566 maal

Re: CMB.TECH / CMBT (voorheen Euronav / EURN)

Bericht door sperweroog »

aossa schreef: 25 okt 2025 14:52 Interessant interview met de CEO Alexander Saverys...

https://www.vrt.be/vrtmax/a-z/de-markt/ ... d20251025/

vanaf minuut 13:20
Idd een heel interessant interview. Thx. Risicovolle business maar met kansen.
Beheerder
Beheerdersteam
Heeft bedankt: 2562 maal
Is bedankt: 5428 maal

Bericht door Beheerder »

"Bulls make money, bears make money, and pigs get slaughtered"

"Performance is the ultimate proof"

"Your track record tells the story"
Beheerder
Beheerdersteam
Heeft bedankt: 2562 maal
Is bedankt: 5428 maal

Bericht door Beheerder »

Er is een kleine toevoeging gedaan in het artikel m.b.t. de actuele tankertarieven.
"Bulls make money, bears make money, and pigs get slaughtered"

"Performance is the ultimate proof"

"Your track record tells the story"
LukakuFan
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Heeft bedankt: 80 maal
Is bedankt: 198 maal

Bericht door LukakuFan »

Goed artikel over CMB Tech en ook een mooie timing want inmiddels al ca. 5% erbij.
Port: Ageas - Bitcoin - Euronav - IWDA - KBC Ancora - Olie turbo - Shell - Tubize - Umicore - Valero Energy - Vopak
LukakuFan
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Heeft bedankt: 80 maal
Is bedankt: 198 maal

Bericht door LukakuFan »

Inmiddels weer dichtbij de hoogste koers in een maand. Toch een mooie timing met het artikel want sindsdien al 6% à 7% hoger. Normaal volg ik niet snel andere beleggers maar ditmaal met CMB.TECH en ook het Franse E-Pango geen slechte keuze tot dusver.
Port: Ageas - Bitcoin - Euronav - IWDA - KBC Ancora - Olie turbo - Shell - Tubize - Umicore - Valero Energy - Vopak
Erebor Finances
Verkenner
Verkenner
Heeft bedankt: 35 maal
Is bedankt: 33 maal

Bericht door Erebor Finances »

LukakuFan schreef: 10 nov 2025 19:35 Inmiddels weer dichtbij de hoogste koers in een maand. Toch een mooie timing met het artikel want sindsdien al 6% à 7% hoger. Normaal volg ik niet snel andere beleggers maar ditmaal met CMB.TECH en ook het Franse E-Pango geen slechte keuze tot dusver.

Aan de andere kant schommelen we al sinds mei rond dit punt, en wekelijkse sprongen van 6-7% zijn de norm geweest. Maar ik zie het graag gebeuren uiteraard, op de korte termijn laat ik dit aandeel niet los voor minder dan € 10,5
All that is gold does not glitter
2logic
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Heeft bedankt: 242 maal
Is bedankt: 348 maal

Bericht door 2logic »

Erebor Finances schreef: 11 nov 2025 16:22
LukakuFan schreef: 10 nov 2025 19:35 Inmiddels weer dichtbij de hoogste koers in een maand. Toch een mooie timing met het artikel want sindsdien al 6% à 7% hoger. Normaal volg ik niet snel andere beleggers maar ditmaal met CMB.TECH en ook het Franse E-Pango geen slechte keuze tot dusver.

Aan de andere kant schommelen we al sinds mei rond dit punt, en wekelijkse sprongen van 6-7% zijn de norm geweest. Maar ik zie het graag gebeuren uiteraard, op de korte termijn laat ik dit aandeel niet los voor minder dan € 10,5
En er zijn nog zekerheden. Van 8.40 terug jojo tot onder de acht en terug...
Abramis
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Heeft bedankt: 54 maal
Is bedankt: 262 maal

Bericht door Abramis »

Sinds september is dit aandeel inderdaad een droom voor traders. Kopen rond 7,8 en verkopen ergens rond de 8,3 zou al meermaals een vlotte 0,5 euro per aandeeltje gegenereerd hebben.

Enfin, hier hebben ze een ongenaakbare status: ze worden niet verkocht. Ik ben ervan overtuigd dat men de vergroening van de scheepvaart niet zal kunnen blijven blokkeren of uitstellen, en dan wil je bij een pionier aan boord zijn wanneer die trend zich voltrekt.
UCB - MAIN - AGS - SOF - KBC - ABI - DIS - COFB - KBCA - DIET - LOTB - AED - GBL -BREB - ACKB - SAND - CCJ - KIN - COLR - PROX - TINC - ALBE - UL - CPI - BEKB - XIOR - AMG - XFAB - CMBT - SOLB - NEM - AG - UMI - DECB - WDP - ASML - GIMB - ASCE - ARGX
Sons123
Beginnende poster
Beginnende poster
Heeft bedankt: 44 maal
Is bedankt: 12 maal

Bericht door Sons123 »

Mooie spurtje vandaag +7,80% erbij naar 8,85€.
Laat ons hopen dat we morgen nu stand kunnen houden.
Abramis
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Heeft bedankt: 54 maal
Is bedankt: 262 maal

Bericht door Abramis »

Frontline doet momenteel gouden zaken met de vloot tankers die het meenam van Euronav.
UCB - MAIN - AGS - SOF - KBC - ABI - DIS - COFB - KBCA - DIET - LOTB - AED - GBL -BREB - ACKB - SAND - CCJ - KIN - COLR - PROX - TINC - ALBE - UL - CPI - BEKB - XIOR - AMG - XFAB - CMBT - SOLB - NEM - AG - UMI - DECB - WDP - ASML - GIMB - ASCE - ARGX
Plaats reactie
HTML Button Generator