Word lid van het beste beursforum van de Benelux!

Minder advertenties (geen advertenties bij genoeg activiteit), abonneren op favoriete onderwerpen, toegang tot de chatbox, vragen stellen en kennis delen.

Waarom het beste beursforum van de Benelux? Naast de uitgebreide functies staan wij ook voor inhoudelijke en fatsoenlijke omgang met elkaar.

Binnen 1 minuut kunt u zich aanmelden.

BenevolentAI (BAI)

Informatie en analyses over uw favoriete aandeel zoals: ING, ASML, Shell, Philips, Pharming, ABN Amro, Aegon, BESI, PostNL, Prosus en ArcelorMittal
Bertje
Forumveteraan
Forumveteraan
Heeft bedankt: 175 maal
Is bedankt: 584 maal

Re: BenevolentAI (BAI)

Bericht door Bertje »

De stemming is maar formaliteit. (volledige bestuur incl. de ceo steunen het en dat zijn net de grootste aandeelhouders)

Eerst zullen ze de class b aandelen omzetten in class a aandelen, hierdoor zullen er dan 145.517.144 aandelen zijn, maar dan gaan ze de 20.686.419 eigen aandelen vernietigen en zouden er 124.830.725 aandelen zijn van het nieuwe niet beursgenoteerde bedrijf. De plannen zijn om wanneer ze veel verder staan het bedrijf dan terug naar de beurs te brengen in Londen.

Zouden ze bij DB nog weten dat ze ooit een koersdoel gaven? ;)
De voorbije maanden gaven enkel de analisten van Deutsche Bank een koersdoel af voor Benevolent AI. Zij verwachten dat het aandeel de komende maanden een koers van 2,70 EUR zal bereiken. Dat betekent dat het aandeel van Benevolent AI met 2.332,4% kan stijgen van de huidige koers tot het koersdoel.
Beheerder
Beheerdersteam
Heeft bedankt: 2158 maal
Is bedankt: 4181 maal

Bericht door Beheerder »

De voorbije maanden? Dat koersdoel was toch van ergens vorig jaar zomer? Momenteel is er niks actueels van analisten.

"Bulls make money, bears make money, and pigs get slaughtered"
NewB76
Forumveteraan
Forumveteraan
Heeft bedankt: 3351 maal
Is bedankt: 2706 maal

Bericht door NewB76 »

We kunnen maar hopen dat de AMF eens kontakt heeft opgenomen of dat misschien iemand (of een fonds ) toch wel een iets grotere participatie heeft opgebouwd , nadat hij de publicatie van 31 januari ook heeft gelezen, net als Bertje.....
Of dat een van de bestaande aandeelhouders een ander standpunt wilt innemen , alhoewel de beheerraad al plannen had op 11 december 2024 .
Allemaal gissingen natuurlijk......
Bertje
Forumveteraan
Forumveteraan

Bericht door Bertje »

Beheerder schreef: 12 feb 2025 20:44 De voorbije maanden? Dat koersdoel was toch van ergens vorig jaar zomer? Momenteel is er niks actueels van analisten.
de voorbije maanden heb ik gewoon overgenomen: https://www.trivano.com/aandeel/benevol ... 0.adviezen
Beheerder
Beheerdersteam
Heeft bedankt: 2158 maal
Is bedankt: 4181 maal

Bericht door Beheerder »

Zonder eerdere bronvermelding kon ik dat er niet uit halen ;) Maar dan nog is het niet actueel.

"Bulls make money, bears make money, and pigs get slaughtered"
Bertje
Forumveteraan
Forumveteraan

Bericht door Bertje »

Beheerder schreef: 12 feb 2025 21:07 Zonder eerdere bronvermelding kon ik dat er niet uit halen ;) Maar dan nog is het niet actueel.
Zal nog steeds hun laatste koersdoel zijn (omdat ze waarschijnlijk vergeten zijn dat ze het ooit gaven. ;) :roll: )
Chris
Ervaren poster
Ervaren poster
Heeft bedankt: 156 maal
Is bedankt: 475 maal

Bericht door Chris »

Bertje schreef: 12 feb 2025 19:31
Chris schreef: 12 feb 2025 14:38 Vandaag een mooie stijging maar voorlopig kregen de criticasters gelijk dat dit niet even een winst zou worden. Pasgeleden sprak ik je er nog op aan dat het geen reden tot feest was toen de koers even opleefde met 10% ofzo. De koers was daarvoor al hard gedaald van 50ct tot onder de 30ct en nu zie ik 16ct dus gewoon weer een drama.
Een rara manier van je te excuseren maar zal ze maar aanvaarden zeker. ;)

Ik hoop dat er veel rond de 0.10 - 0.11 kochten en voor de bedanking moet je niet bij mij zijn maar bij JIMMY (ik had er nog nooit van gehoord.)
Links- of rechtsom het merendeel heeft aan dit aandeel verloren. Daar niet van er kan aan verdiend worden maar die aandeel is behoorlijk riskant.
Chris
Ervaren poster
Ervaren poster
Heeft bedankt: 156 maal
Is bedankt: 475 maal

Bericht door Chris »

Op de laagste koers ooit blazen ze dadelijk het kaarsje uit? Echt weer een succesnummer van Bertje, 9,5ct je zult maar hebben gekocht op basis van de toogpraat dat er nog een uitkoopbod kwam.
Arbor
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Heeft bedankt: 104 maal
Is bedankt: 118 maal

Bericht door Arbor »

Chris schreef: 12 mar 2025 10:54 Op de laagste koers ooit blazen ze dadelijk het kaarsje uit? Echt weer een succesnummer van Bertje, 9,5ct je zult maar hebben gekocht op basis van de toogpraat dat er nog een uitkoopbod kwam.

https://siliconcanals.com/nl/proposed-d ... l-meeting/

Als de resoluties worden aangenomen op de EGM, wordt de fusie van kracht zodra zowel BenevolentAI als Osaka Holdings de gelijktijdige goedkeuringsbesluiten hebben aangenomen tijdens hun respectieve algemene vergaderingen op dezelfde dag. Bijgevolg wordt verwacht dat de Delisting van kracht wordt op 13 maart 2025. Na Delisting is de laatste dag van handel in de klasse A-aandelen en klasse A-warrants 12 maart 2025.

Allemaal boven te lezen in link.

Groet.
Plaats reactie
HTML Button Generator