Word lid van het beste beursforum van de Benelux!

Minder advertenties met een account (geen advertenties bij genoeg activiteit), abonneren op favoriete onderwerpen om op de hoogte te blijven van laatste berichten, toegang tot de chatbox en net als vele andere beleggers vragen stellen en kennis delen.

Waarom het beste beursforum van de Benelux? Naast de uitgebreide functies staan wij ook voor inhoudelijke en fatsoenlijke omgang met elkaar.

Binnen 1 minuut kunt u zich aanmelden.

Poll: Wat zullen de resultaten van NVIDIA vanavond nabeurs zijn?

Plaats reactie

Overteffen
11
25%
In lijn der verwachtingen
18
41%
Teleurstellen
15
34%

Totaal aantal stemmen: 44

Beheerder
Beheerdersteam
Heeft bedankt: 1833 maal
Is bedankt: 3410 maal

Bericht door Beheerder »

Vanavond nabeurs komt NVIDIA met resultaten. De cijfers van één van de grootste beursgenoteerde bedrijven ter wereld kunnen veel invloed hebben op techaandelen en met name de chipsector.

Vanavond 23:00 ('onze' tijd), de verwachtingen zijn:

WPA (USD) 0,64

Omzet (USD) 28,73 mld.

Wat zijn jullie verwachtingen?

Arbor
Beginnende poster
Beginnende poster
Heeft bedankt: 16 maal
Is bedankt: 48 maal

Re: Poll: Wat zullen de resultaten van NVIDIA vanavond nabeurs zijn?

Bericht door Arbor »

In 5 jaar tijd meer dan 2500 procent.

Je zou denken er komt een eind aan en dat het aandeel flink overgewaardeerd is.
Maar toch het heeft veel toekomst en de vraag is mega.
Ik denk dat het nog één keer kan doorstijgen ondanks dat het overgewaardeerd is.
Het probleem is kunnen ze in dit tempo aan de vraag voldoen.

Als dat lukt en ze kunnen leveren zie ik geen problemen voor een verdere stijging.
De vraag is mega dus ik denk een mooie stijging.
En ze kunnen altijd de prijs verhogen de vraag blijft.

En nu het eerlijke antwoord ik weet het niet.

Groet.
Abramis
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Is bedankt: 76 maal

Bericht door Abramis »

Het zal duren tot het besef doordringt dat nog nooit een boom tot in de hemel gegroeid is.

Er gaan nu eenmaal anderen in dezelfde vijver vissen. AMD uiteraard, maar bijvoorbeeld ook Intel. Die laatste ligt dan wel in de lappenmand op dit moment, maar ze investeren wel als gekken om de kloof te dichten. Het wordt bovendien een kwestie van tijd eer Aziatische prijsbrekers de marges van Nvidia gaan aantasten in bepaalde segmenten.

Ik was te laat om in te stappen in de Nvidia-raket, maar àls ik ingestapt zou zijn, dan zou ik nu echt wel hoogtevrees hebben.
Posities: ABI, DIET, MAIN, DIS, AGS, CMBT, COLR, UCB, AED, GBLB, KBC, UL, KBCA, ACKB, KIIN, SOF, BEKB, BREB, COFB, UMI, BAR, CCJ, SAND, CPI, PROX, NEM, SOLB, GIMV, WEHB, ING, GATO, VOW3, MEL, DECB, ECON, EVS, ALB, SYENS, EU, AY, INTC, NXE, ONTEX, JET, BNB
Arbor
Beginnende poster
Beginnende poster
Is bedankt: 48 maal

Bericht door Arbor »

Abramis schreef: 28 aug 2024 17:54 Het zal duren tot het besef doordringt dat nog nooit een boom tot in de hemel gegroeid is.

Er gaan nu eenmaal anderen in dezelfde vijver vissen. AMD uiteraard, maar bijvoorbeeld ook Intel. Die laatste ligt dan wel in de lappenmand op dit moment, maar ze investeren wel als gekken om de kloof te dichten. Het wordt bovendien een kwestie van tijd eer Aziatische prijsbrekers de marges van Nvidia gaan aantasten in bepaalde segmenten.

Ik was te laat om in te stappen in de Nvidia-raket, maar àls ik ingestapt zou zijn, dan zou ik nu echt wel hoogtevrees hebben.
Dat is wel waar op de slagroom wil je niet de kers zijn.
Ellende is op mooie cijfers kunnen ze nu mooi afscheid nemen van het aandeel.
Ik hoop nog één keer flink knallen en op de schaal van mock considerable dat zou mooi zijn.

Overgewaardeerd en gouden toekomst dat is een combinatie waar ik huiverig van wordt.
Wat je al zei de anderen staan niet stil.

Beste is een mooi resultaat en nog een 3 maanden de kar trekken voor de Tech aandelen.

Dan zien we wel weer verder.

Groet.

Beheerder
Beheerdersteam
Heeft bedankt: 1833 maal
Is bedankt: 3410 maal

Bericht door Beheerder »

Blijkbaar een 'beat':

viewtopic.php?p=81164#p81164
Plaats reactie