Om het niet te moeilijk te maken kan ieder maximaal 3 stemmen uitbrengen.
Een onderbouwing voor de stemmen mag natuurlijk in dit topic worden gegeven

✅ Sluit aan bij hét beursforum van de Benelux!
Minder advertenties, abonneer gratis op favoriete onderwerpen, chat mee, stel vragen en deel kennis. Naast unieke functies op het forum staan wij ook voor inhoudelijke en respectvolle omgang. In 1 minuut bent u aangemeld!
Het zal eerder de schoenmaker dan schoolmeester zijncharel01 schreef: ↑05 apr 2025 17:46 Ik kan niet stemmen, mijn mogelijkheid staat er niet bij.
GEEN
Ik ben vroeger door dollarbeleggingen (Gestart in 1991) zo slecht gevaren door het zakken van de dollar dat ik daarna een rond de kerk belegger ben geworden sindsdien en dat in het begin ook beter had gedaan. Een dollar die zakte van 34 Bfr. naar 27 Bfr en de beurs erbij die nog eens naar beneden ging dat gaf een schitterend resultaat.![]()
Een dollar kostte nog niet lang geleden 1,10 Euro nu 0,92 Euro.
Dat moet je in je resultaat meerekenen.
Dat ik heel wat rendement de laatste jaren daarmee gemist heb, dat moet je mij niet vertellen, dat weet ik ook wel.
Schoolmeester blijf bij je leest is het voor mij, volg zowat altijd dezelfde aandelen op en ik ben tevreden wat ik sindsdien als resultaat heb.
Geen superrendementen maar toch meer dan wat je op de bank kon krijgen en ik heb niet in een hoekje moeten staan janken dat ik onze centen op de beurs verspeelde, trouwens er bestaan nog andere zaken dan aandelen ook.
Momenteel kan ik die idioot die het hoge woord in Amerika voert met zijne oranje kop niet meer zien, heb zo goed als al mijn aandelen afgebouwd, ook door gezondsheidsredenen waar ik de volgende maanden wat meer over te weten zal komen maar ik er zeker van ben mocht het niet zo schitterend gaan, mijn vrouw niet met al die zever van aandelen aan haar hoofd zit.
Ze zou zo al zever genoeg aan haar hoofd hebben.
Natuurlijk blijf ik de beurs volgen maar zolang er geen stabiliteit is in al die wereldconflicten op allerlei vlak en dat zie ik de eerste maanden niet gebeuren, zal ik nog niet te vlug op de koop knop drukken.
Geen enkele zou ik nu kopen. 10 dagjes geleden testte men de oplopende steunlijn van de magnificent 7. Afgelopen dagen is die er door gezakt met grof geweld. Wat wel kan zijn is dat men eerstdaags een herstel kan krijgen na de zware pandoering en is het de zaak om definitief vaarwel te zeggen en te verkopen.Beheerder schreef: ↑05 apr 2025 16:23 Voor de Nasdaq is er momenteel sprake van een crash (daling van >20%) en de S&P500 zit niet ver van een crash. De 'magnificent 7' aandelen zijn in de meeste gevallen ook al ruim van hun top en welke zijn nu interessant om te kopen?
Om het niet te moeilijk te maken kan ieder maximaal 3 stemmen uitbrengen.
Een onderbouwing voor de stemmen mag natuurlijk in dit topic worden gegeven![]()