Word lid van het beste beursforum van de Benelux!

Minder advertenties met een account (geen advertenties bij genoeg activiteit), abonneren op favoriete onderwerpen om op de hoogte te blijven van laatste berichten, toegang tot de chatbox en net als vele andere beleggers vragen stellen en kennis delen.

Waarom het beste beursforum van de Benelux? Naast de uitgebreide functies staan wij ook voor inhoudelijke en fatsoenlijke omgang met elkaar.

Binnen 1 minuut kunt u zich aanmelden.

Updates en gewenste aanpassingen/toevoegingen

Beheerder
Beheerdersteam
Heeft bedankt: 1934 maal
Is bedankt: 3653 maal

Updates en gewenste aanpassingen/toevoegingen

Bericht door Beheerder »

Er kwamen al verzoeken om een zijbalk hier te introduceren en het toevoegen van een duimpjes systeem. Tot op heden blijken beide toevoegingen op de software niet meer ondersteund te worden wat bij updates voor problemen kan zorgen. Toch is er nog veel mogelijk qua toevoegingen, kleine toevoegingen kunnen waarschijnlijk eenvoudig worden doorgevoerd. Groetere toevoegingen zoals extensies op de software zijn hier te vinden:

https://www.phpbb.com/customise/db/extensions-36?sk=d

Rechtsboven net boven de paginanummers van het topic is een filter in te stellen op meest gedownload, etc. Laat maar weten wanneer er iets bruikbaars is en mocht er een soortgelijke oplossing zijn voor een zijbalk of duimpjes dan zie ik het ook graag tegemoet.

Adhemar
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Heeft bedankt: 99 maal
Is bedankt: 118 maal

Re: Gewenste aanpassingen/toevoegingen

Bericht door Adhemar »

De nationale vlaggen toevoegen lijkt me wel interessant

Voor het overige:
Dark mode (vind ik persoonlijk wel interessant)
Poll index
Beheerder
Beheerdersteam

Bericht door Beheerder »

Ik zal ze bekijken en uiteindelijk bleek een zijbalk/sidebar met een andere functie mogelijk. Darkmode vind ikzelf in de avonden fijn op een smartphone maar dan moet er wel makkelijk om te schakelen zijn of bijvoorbeeld een tijd in te stellen zijn. Vanavond eens verder uitzoeken.
charel01
Forumveteraan
Forumveteraan
Heeft bedankt: 10622 maal
Is bedankt: 8912 maal

Bericht door charel01 »

Ik zou een rubriek bijmaken bvb. Allerlei zoals dat het geval is bij B. onder Beursforum.be dan kan bvb. de rubriek mopjes, opmerkelijk nieuws e.d. netjes gescheiden worden van de rubrieken die gaan over Beursforum.be.
Ik leef als een kieken zonder kop en gedraag me soms zo. :oops:

Beheerder
Beheerdersteam

Bericht door Beheerder »

Adhemar schreef: 15 nov 2021 12:12 De nationale vlaggen toevoegen lijkt me wel interessant

Voor het overige:
Dark mode (vind ik persoonlijk wel interessant)
Poll index
Dark mode is geïnstalleerd en overdag moet ik er zeker aan wennen :lol: maar rechtsboven staat nu een klein icoontje met een maantje en de tekst dark mode om terug te gaan naar normaal klikken op een lampje met light mode.

De poll index heb ik niet direct kunnen vinden :oops:
Beheerder
Beheerdersteam

Bericht door Beheerder »

De rubriek allerlei (beurscafé) is aangemaakt. Een duimpjesfunctie is ook toegevoegd.

Ik zag dat a21 een topic beursagenda aanmaakte maar dit kan ik eventueel ook integreren op de website zonder dat iemand telkens een agenda hoeft te plaatsen.

Wanneer er nog meer wensen zijn dan kan ik daar naar kijken.
Beheerder
Beheerdersteam

Bericht door Beheerder »

De functie 'snelle reactie' is toegevoegd. Onderaan elk onderwerp staat een invoerveld voor een reactie. Wie ook opmaak, etc. wil aanpassen kan kiezen voor de normale methode met de knop 'plaats reactie' of de knop 'volledige bewerker & voorbeeld'.

MDK
Forumveteraan
Forumveteraan
Heeft bedankt: 174 maal
Is bedankt: 332 maal

Bericht door MDK »

Komt er hier een nieuwsbrief die bijvoorbeeld één keer per week of twee weken verschijnt? Ik weet niet wat andere forummembers ervan denken en misschien interessant om ook technische analyses op het forum te delen.
Beheerder
Beheerdersteam

Bericht door Beheerder »

Een nieuwsbrief komt er niet op regelmatige basis. Misschien soms voor nieuwe functies op het forum o.i.d. maar het zal vooral om het forum zelf gaan zonder weinig extra's daarvoor is mijn beschikbare tijd te beperkt. Technische analyse kan iedereen maken met ProRealtime maar ik kan wel eens een analyse weer delen.
Huismus
Forumveteraan
Forumveteraan
Heeft bedankt: 354 maal
Is bedankt: 1336 maal

Bericht door Huismus »

Hoe kan ik een afbeelding bij mijn forumnaam krijgen zoals de meeste andere ook hebben?
Plaats reactie