✅ Word lid van het beste beursforum van de Benelux!
Minder advertenties (geen advertenties bij genoeg activiteit), abonneren op favoriete onderwerpen, toegang tot de chatbox, vragen stellen en kennis delen.
Waarom het beste beursforum van de Benelux? Naast de uitgebreide functies staan wij ook voor inhoudelijke en fatsoenlijke omgang met elkaar.
Binnen 1 minuut kunt u zich aanmelden.
Vragen en ervaringen over Lynx
-
- Vooral een lezer
- Heeft bedankt: 8 maal
Vragen en ervaringen over Lynx
Gisteren heb ik een account aangemaakt bij LYNX tot zo ver alles in orde. Alle gegeven goed mogen ontvangen en krijg nu bij het inloggen vandaag de melding dat er tijdelijk storingen zijn ? ' Problemen bij het inloggen ' Voor te starten geeft dit niet al een vertrouwing beeld
Met het boek te lezen van Gert Wezenbeek en spaarvarken.be wilde ik me wel wat gaan verdiepen in het beleggen. En kwam hier LYNX ter spraken. Ben nu boek ' de intelligente belegger 'aan het lezen boeient. Heb al 2 jaar Bolero en hier geen problemen ondervonden. Graag jullie mening.

- Beheerder
- Beheerdersteam
- Heeft bedankt: 2092 maal
- Is bedankt: 3998 maal
Re: Vragen en ervaringen over Lynx
Ik zou niet direct al een oordeel geven als er een storing of wanneer er onderhoudswerkzaamheden zijn in het weekend. Beter dan doordeweeks wat ik al dikwijls meemaakte bij DEGIRO (en o.a. daarom ook daar ben vertrokken). Dat Lynx genoemd werd op Spaarvarkens heeft natuurlijk ook zijn redenen net als eerdere promoties en volgens mij een beleggingsclub via die broker. Voor wat hoort wat en ik acht de kans heel groot dat Spaarvarkens een vergoeding krijgt per klant die via hun persoonsgegevens doorgeeft 

Marc,marc.korthout schreef: ↑04 jan 2025 11:53 Gisteren heb ik een account aangemaakt bij LYNX tot zo ver alles in orde. Alle gegeven goed mogen ontvangen en krijg nu bij het inloggen vandaag de melding dat er tijdelijk storingen zijn ? ' Problemen bij het inloggen ' Voor te starten geeft dit niet al een vertrouwing beeldMet het boek te lezen van Gert Wezenbeek en spaarvarken.be wilde ik me wel wat gaan verdiepen in het beleggen. En kwam hier LYNX ter spraken. Ben nu boek ' de intelligente belegger 'aan het lezen boeient. Heb al 2 jaar Bolero en hier geen problemen ondervonden. Graag jullie mening.
Maintenance tijdens weekends gebeurt wel vaker bij Lynx, heb ik geleerd. Maar zeker niet elke week. No worries dus, is eerder toeval dat het net dit weekend ook weer op z'n gat ligt.
-
- Regelmatige poster
- Heeft bedankt: 36 maal
- Is bedankt: 87 maal
Wat weinigen weten is dat er in bepaalde gevallen een US Estate tax dient betaald te worden bij overlijden ingeval uw beleggingen bij een Amerikaanse broker zoals I.B. of Lynx aangehouden worden.
Het moet gaan om ten minste 60.000 USD aan US-aandelen, US-beleggingsfondsen of bepaalde US-obligaties en het tarief loopt op tot 40%.
Het moet gaan om ten minste 60.000 USD aan US-aandelen, US-beleggingsfondsen of bepaalde US-obligaties en het tarief loopt op tot 40%.
-
- Verkenner
- Heeft bedankt: 39 maal
- Is bedankt: 25 maal
Ik las dat er een maandelijkse kost per rekening word afgenomen als er geen verrichtingen gebeuren. Iemand ervaring mee?
Volgens jaaroverzicht 2.34% kosten.
Volgens jaaroverzicht 2.34% kosten.
-
-
Laatste reacties
-
-
- Ga naar laatste bericht AppLovin Corporation (APP)
- Ga naar laatste bericht Galapagos (GLPG)
- Ga naar laatste bericht BenevolentAI (BAI)
- Ga naar laatste bericht GIMV (GIMB)
- Ga naar laatste bericht Vragen en ervaringen over Saxo Bank / Binck
- Ga naar laatste bericht Politiek (België)
- Ga naar laatste bericht Elon Musk
- Ga naar laatste bericht Beleggen in de wapenindustrie
- Ga naar laatste bericht Meerwaardebelasting / solidariteitsbijdrage op ...
- Ga naar laatste bericht Applied Materials (AMAT)