✅ Word lid van het beste beursforum van de Benelux!
Minder advertenties (geen advertenties bij genoeg activiteit), abonneren op favoriete onderwerpen, toegang tot de chatbox, vragen stellen en kennis delen.
Waarom het beste beursforum van de Benelux? Naast de uitgebreide functies staan wij ook voor inhoudelijke en fatsoenlijke omgang met elkaar.
Binnen 1 minuut kunt u zich aanmelden.
Volkswagen (VOW)
- Beheerder
- Beheerdersteam
- Heeft bedankt: 2092 maal
- Is bedankt: 3998 maal
Re: Volkswagen (VOW)
Hier inmiddels ook, een beetje triest dat sommigen iets op X plaatsen en het daarna verwijderen. Het kwam er op neer dat er nu gieren boven de fabrieken van Volkswagen rondcirkelen. De link werd gelegd met Chinese investeerders die blijkbaar fabrieken van Volkswagen willen overnemen.
- charel01
- Forumveteraan
- Heeft bedankt: 11483 maal
- Is bedankt: 9868 maal
Klopt als een bus. Ik heb het bericht ook gelezen gehad.Beheerder schreef: ↑17 jan 2025 22:01 Hier inmiddels ook, een beetje triest dat sommigen iets op X plaatsen en het daarna verwijderen. Het kwam er op neer dat er nu gieren boven de fabrieken van Volkswagen rondcirkelen. De link werd gelegd met Chinese investeerders die blijkbaar fabrieken van Volkswagen willen overnemen.
Ik leef als een kieken zonder kop en gedraag me soms zo. 

- neku
- Forumveteraan
- Heeft bedankt: 6537 maal
- Is bedankt: 1259 maal
Soms vraag ik me af is het geen vorm van censuur? Veel wordt magisch verwijderd als het dreigt te populair te wordencharel01 schreef: ↑18 jan 2025 06:46Klopt als een bus. Ik heb het bericht ook gelezen gehad.Beheerder schreef: ↑17 jan 2025 22:01 Hier inmiddels ook, een beetje triest dat sommigen iets op X plaatsen en het daarna verwijderen. Het kwam er op neer dat er nu gieren boven de fabrieken van Volkswagen rondcirkelen. De link werd gelegd met Chinese investeerders die blijkbaar fabrieken van Volkswagen willen overnemen.

The aim of education Is the knowledge, not of facts, but of values
- Beheerder
- Beheerdersteam
Elon kan best wel tegen wat kritiek en ook kritische berichten en filmpjes over hem blijven staan en waarom niet tenzij het laster/smaad is. Sommige gebruikers wissen zelf hun berichten, ene Michael Burry doet dat ook.
- neku
- Forumveteraan
Ik herinner me nog het account dat zijn vluchten volgde. Plus censuur kan ook gebeuren op vraag van een land, een continent, een politieke partij,...Alles wat nu in essentie insinueert dat de oorlog met Rusland meer pijn doet aan onszelf dan aan de Russen heb ik vrij snel terug zien verdwijnen. Zelfde met de meest gedocumenteerde genocide ooit, veel is al verdwenen

- Beheerder
- Beheerdersteam
Dat van zijn vluchten volgen is een inbreuk op zijn privacy. Je moet al gek zijn om het normaal of leuk te vinden dat de hele wereld weet waar je uithangt.
Wat betreft oorlog denk ik niet in grootste verliezer of winnaar, helaas zijn er vooral verliezers. Hoeveel mensenlevens is een oorlog waard? Wat mij betreft geen maar wat betreft die censuur volg ik maar weinig op bv. X dat over oorlog gaat.
Wat betreft oorlog denk ik niet in grootste verliezer of winnaar, helaas zijn er vooral verliezers. Hoeveel mensenlevens is een oorlog waard? Wat mij betreft geen maar wat betreft die censuur volg ik maar weinig op bv. X dat over oorlog gaat.
- neku
- Forumveteraan
Nee want dat maakte gebruik van openbare info, geen schending van privacy. Leuk is anders maar die kerel zijn account werd verwijderd zonder boe of ba (omdat hij geen geld wou aannemen).Beheerder schreef: ↑18 jan 2025 21:00 Dat van zijn vluchten volgen is een inbreuk op zijn privacy. Je moet al gek zijn om het normaal of leuk te vinden dat de hele wereld weet waar je uithangt.
-
- Regelmatige poster
- Heeft bedankt: 21 maal
- Is bedankt: 178 maal
Elon kan niet goed tegen kritiek hoor. Hij tweet heel veel, maar antwoorden leest ie uiteraard niet. (Al dan niet bewust)
Burry z'n oude tweets staan er nog; is niet meer actief of dat account. Vroeger verwijderde hij die inderdaad.
Vraag is of dit z'n account is of niet...
https://x.com/wolfcapitalist
-
-
Laatste reacties
-
-
- Ga naar laatste bericht AppLovin Corporation (APP)
- Ga naar laatste bericht Galapagos (GLPG)
- Ga naar laatste bericht BenevolentAI (BAI)
- Ga naar laatste bericht GIMV (GIMB)
- Ga naar laatste bericht Vragen en ervaringen over Saxo Bank / Binck
- Ga naar laatste bericht Politiek (België)
- Ga naar laatste bericht Elon Musk
- Ga naar laatste bericht Beleggen in de wapenindustrie
- Ga naar laatste bericht Meerwaardebelasting / solidariteitsbijdrage op ...
- Ga naar laatste bericht Applied Materials (AMAT)