Word lid van het beste beursforum van de Benelux!

Minder advertenties (geen advertenties bij genoeg activiteit), abonneren op favoriete onderwerpen, toegang tot de chatbox, vragen stellen en kennis delen.

Waarom het beste beursforum van de Benelux? Naast de uitgebreide functies staan wij ook voor inhoudelijke en fatsoenlijke omgang met elkaar.

Binnen 1 minuut kunt u zich aanmelden.

Degiro hoge transactiekosten

Vragen en ervaringen over beleggen bij brokers en banken zoals: Degiro, KBC, LYNX, Mexem, Keytrade, Bolero, Saxo, MeDirect, Deutsche Bank en BUX.
Plaats reactie
Aandelenenzovoort
Vooral een lezer

Degiro hoge transactiekosten

Bericht door Aandelenenzovoort »

Ik heb bij DEGIRO vorige week mijn eerste aandeel gekocht en de volgende dag bijgekocht. (TradeGate AG / Duits bedrijf)
Na enkele dagen is de ongerealiseerde W/V 301 euro en de totale W/V 282 euro.
Online vond ik terug dat het verschil hiertussen de transactiekosten, transactiebelasting en financieringskosten zou weergeven.
18,37 euro lijkt me echter enorm veel.
Nmg liggen de transactiekosten op 2 keer 3,9 euro. (bijgekocht)
Vanwaar komt dit grote verschil?
Bull_Market
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Heeft bedankt: 61 maal
Is bedankt: 80 maal

Re: Degiro hoge transactiekosten

Bericht door Bull_Market »

Aandelenenzovoort schreef: 14 feb 2024 20:54 Ik heb bij DEGIRO vorige week mijn eerste aandeel gekocht en de volgende dag bijgekocht. (TradeGate AG / Duits bedrijf)
Na enkele dagen is de ongerealiseerde W/V 301 euro en de totale W/V 282 euro.
Online vond ik terug dat het verschil hiertussen de transactiekosten, transactiebelasting en financieringskosten zou weergeven.
18,37 euro lijkt me echter enorm veel.
Nmg liggen de transactiekosten op 2 keer 3,9 euro. (bijgekocht)
Vanwaar komt dit grote verschil?
Je kan dit normaal wel gedetailleerd terugvinden in uw account. Het verschil komt normaal gezien van het deeltje (0,35% in België) waar de fiscus mee gaat lopen.
Plaats reactie
HTML Button Generator