Tonner Drones kondigt de lancering aan van een kapitaalverhoging met voorkeurrecht in de vorm van ABSA voor een maximaal bedrag van circa 1 miljoen euro
informatie verstrekt doorBoursorama CP • 11/09/2025 om 18:50 uur
Tonner Drones kondigt de lancering aan van een kapitaalverhoging met voorkeurrecht in de vorm van ABSA voor een maximaal bedrag van circa € 1 miljoen
• Maximaal bedrag van circa € 1 miljoen middels een kapitaalverhoging met voorkeurrecht ("DPS") in de vorm van nieuwe aandelen vergezeld van aandelenwarrants ("BSA 2025-1") ("ABSA")
• Inschrijvingsratio: 1 ABSA voor 14 bestaande aandelen
• Inschrijvingsprijs: € 0,027 voor één ABSA
• De BSA 2025-1 geeft recht op nieuwe aandelen vergezeld van een tweede aandelenwarrant ("BSA 2025-2")
• Inschrijvingsperiode van 25 september tot en met 1 oktober 2025
• Gratis toewijzing van aandelenwarrants aan alle aandeelhouders na de uitgifte van de ABSA
"Het afgelopen jaar hebben we aanzienlijke vooruitgang geboekt in het verzekeren van een succesvolle toekomst voor Tonner Drones. In augustus 2025 heeft Tonner Drones haar aandeelhouders gratis warrants toegekend. Sindsdien zijn zij in staat geweest het bedrijf zelf te financieren," "Ik bezit al 12% van de aandelen en ben de grootste aandeelhouder. Ik ben zeer tevreden met de geboekte vooruitgang en optimistisch over de toekomst. Ik toon mijn commitment opnieuw door (voor 50%) garant te staan voor de transactie en in te tekenen op de nieuwe aandelen."
Kortom weer een verwatering erbij, pas op!