Sluit aan bij hét beursforum van de Benelux!

Minder advertenties, abonneer gratis op favoriete onderwerpen, chat mee, stel vragen en deel kennis. Naast unieke functies op het forum staan wij ook voor inhoudelijke en respectvolle omgang. In 1 minuut bent u aangemeld!

Beleggen in pennystocks (risicovol)

Algemene en actuele financiële onderwerpen
Jimmy
Forumveteraan
Forumveteraan
Heeft bedankt: 263 maal
Is bedankt: 708 maal

Re: Beleggen in pennystocks (risicovol)

Bericht door Jimmy »

Diede van den Ouden die zo tegen de OCA's is doet in feite niet veel anders alweer met Tonner :D

Tonner Drones kondigt de lancering aan van een kapitaalverhoging met voorkeurrecht in de vorm van ABSA voor een maximaal bedrag van circa 1 miljoen euro
informatie verstrekt doorBoursorama CP • 11/09/2025 om 18:50 uur
Tonner Drones kondigt de lancering aan van een kapitaalverhoging met voorkeurrecht in de vorm van ABSA voor een maximaal bedrag van circa € 1 miljoen

• Maximaal bedrag van circa € 1 miljoen middels een kapitaalverhoging met voorkeurrecht ("DPS") in de vorm van nieuwe aandelen vergezeld van aandelenwarrants ("BSA 2025-1") ("ABSA")
• Inschrijvingsratio: 1 ABSA voor 14 bestaande aandelen
• Inschrijvingsprijs: € 0,027 voor één ABSA
• De BSA 2025-1 geeft recht op nieuwe aandelen vergezeld van een tweede aandelenwarrant ("BSA 2025-2")
• Inschrijvingsperiode van 25 september tot en met 1 oktober 2025
• Gratis toewijzing van aandelenwarrants aan alle aandeelhouders na de uitgifte van de ABSA

"Het afgelopen jaar hebben we aanzienlijke vooruitgang geboekt in het verzekeren van een succesvolle toekomst voor Tonner Drones. In augustus 2025 heeft Tonner Drones haar aandeelhouders gratis warrants toegekend. Sindsdien zijn zij in staat geweest het bedrijf zelf te financieren," "Ik bezit al 12% van de aandelen en ben de grootste aandeelhouder. Ik ben zeer tevreden met de geboekte vooruitgang en optimistisch over de toekomst. Ik toon mijn commitment opnieuw door (voor 50%) garant te staan ​​voor de transactie en in te tekenen op de nieuwe aandelen."

Kortom weer een verwatering erbij, pas op!
Succesvol met pennystocks, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst maar ik probeer ze wel te evenaren.

Grootste posities: E-Pango, Cabasse, TME Pharma, Geneuro en Veom...
Jimmy
Forumveteraan
Forumveteraan

Bericht door Jimmy »

Ama Corporation +3% door de 27ct nu 27,3ct.
Succesvol met pennystocks, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst maar ik probeer ze wel te evenaren.

Poolvos
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Heeft bedankt: 108 maal
Is bedankt: 91 maal

Bericht door Poolvos »

2.000 Ama Corporation uit de laat gekocht, alle beetjes kunnen al snel helpen. Nu €0,278 +5%.
Jimmy
Forumveteraan
Forumveteraan

Bericht door Jimmy »

E-Pango 15ct... tellen en dan weet je wanneer de OCA er doorheen zou moeten zitten ;)

Broke Accountant
Forumveteraan
Forumveteraan
Heeft bedankt: 275 maal
Is bedankt: 906 maal

Bericht door Broke Accountant »

Halfuur geleden besloten om een kooporder te zetten bij E-pango om mijn GAK te verlagen.
Koers is sindsdien omhoog aan het schieten :lol:
Wou het even signaleren dat en hopelijk scoren er hier enkele meerdere keren vandaag ;)
Jimmy
Forumveteraan
Forumveteraan

Bericht door Jimmy »

De vorige OCA was iets van €700.000 en zoiets had ik voor nu ook verwacht dan weet je wanneer die ongeveer afloopt en weer kan herstellen en ik had er ergens anders voorbeurs nog op gewezen. Ik had er nog vlak boven 14ct gekocht en mijn GAK is nu 1419ct :D

Veom ook aardig wat volume (iemand kocht 21K uit de laat) en Ama bedankt @Poolvos, daar laat ik de laat leeg want je wilt die freeze omhoog meemaken voordat je gaat afbouwen.

Jimmy
Forumveteraan
Forumveteraan

Bericht door Jimmy »

Ama bied kruipt omhoog tot ze een hap uit de 28ct gaan nemen...

Stockpicker
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Heeft bedankt: 117 maal
Is bedankt: 96 maal

Bericht door Stockpicker »

Ik kocht ook nog wat Ama Corporation maar met deze slimmeriken die de laat voller gaan zetten leun ik weer lekker achterover en onderneem ik even niks. Van Poolvos en Jimmy weet ik dat ze hetzelfde gaan doen laat ze dan maar verkopen onder de 27ct dan pak ik ze wel maar met de laat voller zetten zorgen ze er zelf voor dat een verdere stijging wordt geblokkeerd.
ancaoli
Forumveteraan
Forumveteraan
Heeft bedankt: 1284 maal
Is bedankt: 661 maal

Bericht door ancaoli »

AMA eruit aan 0,271. Ik kon het niet deftig volgen en dus orders in de markt geplaatst. Vorige week al mijn kans gemist en we komen van onder 24 cents dus blij met kleine winst; een restaurantje. Blijft wel op mijn watchlist voor trades.
Good luck verder
Stockpicker
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Heeft bedankt: 117 maal
Is bedankt: 96 maal

Bericht door Stockpicker »

:lol: daar is de eerste die er in ieder geval vooruit komt de stijging om zeep te helpen maar no worries komende week gaan we met Ama Corporation dansen 8-)
Plaats reactie
HTML Button Generator