✅ Sluit aan bij hét beursforum van de Benelux!
Minder advertenties, abonneer gratis op favoriete onderwerpen, chat mee, stel vragen en deel kennis. Naast unieke functies op het forum staan wij ook voor inhoudelijke en respectvolle omgang. In 1 minuut bent u aangemeld!
Beleggen in pennystocks (risicovol)
- Jimmy
- Forumveteraan
- Heeft bedankt: 138 maal
- Is bedankt: 425 maal
Re: Beleggen in pennystocks (risicovol)
De makkelijkste trade was vandaag Global Bioenergies maar Acheter zou ik niet kopen op 0,0006 maar deed ik wel op 0,0004 (beperkt vanwege de risico's).
Succesvol met pennystocks, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst maar ik probeer ze wel te evenaren.
Houden jullie Orège in de gaten?

- Jimmy
- Forumveteraan
Laatste aandelen Global Bioenergies verkocht op 14,4ct en had er ook nog wat net onder de 15ct verkocht en dat met een GAK iets boven de 8ct en het waren er heel veel 
Orege ondertussen +9,5%

Orege ondertussen +9,5%
Succesvol met pennystocks, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst maar ik probeer ze wel te evenaren.

-
- Regelmatige poster
- Heeft bedankt: 72 maal
- Is bedankt: 316 maal
- Jimmy
- Forumveteraan
Orege 32ct +12,3% 

- Poolvos
- Regelmatige poster
- Heeft bedankt: 38 maal
- Is bedankt: 37 maal
Bedankt weer @Jimmy voor de tipjes.
Ik heb een vraag, weet iemand hoe je snel kunt nagaan hoeveel aandelen bij Acheter op €0,0006 zijn verhandeld? Niet door optellen vanuit Euronext maar een snellere manier.
Ik heb een vraag, weet iemand hoe je snel kunt nagaan hoeveel aandelen bij Acheter op €0,0006 zijn verhandeld? Niet door optellen vanuit Euronext maar een snellere manier.
- Jimmy
- Forumveteraan
Ik ben ook wel benieuwd want ik tel wel snel op met de website van Euronext voor mij. Het moet misschien sneller kunnen.
Einde van de dag nog een leuke gehad met UTI Group. Deze staat in mijn volglijst en plots zag ik een kleine stijging, in enkele stappen gekocht en daarna het ging snel. Het aandeel sloot uiteindelijk de dag af op +119%. Kan misschien maandag verder omhoog maar dit was al mooi genoeg en dat na Global eerder vandaag.
Einde van de dag nog een leuke gehad met UTI Group. Deze staat in mijn volglijst en plots zag ik een kleine stijging, in enkele stappen gekocht en daarna het ging snel. Het aandeel sloot uiteindelijk de dag af op +119%. Kan misschien maandag verder omhoog maar dit was al mooi genoeg en dat na Global eerder vandaag.

-
-
Laatste reacties
-
-
- Ga naar laatste bericht Politiek (België)
- Ga naar laatste bericht Ferrari (RACE)
- Ga naar laatste bericht Politiek (internationaal)
- Ga naar laatste bericht Wanneer komt er een crash of correctie op de be...
- Ga naar laatste bericht Brederode (BREB)
- Ga naar laatste bericht Metalcorner
- Ga naar laatste bericht Beleggen in pennystocks (risicovol)
- Ga naar laatste bericht Tesla (TSLA)
- Ga naar laatste bericht Palantir (PLTR)
- Ga naar laatste bericht Beleggen in koper