✅ Word lid van het beste beursforum van de Benelux!
Minder advertenties (geen advertenties bij genoeg activiteit), abonneren op favoriete onderwerpen, toegang tot de chatbox, vragen stellen en kennis delen.
Waarom het beste beursforum van de Benelux? Naast de uitgebreide functies staan wij ook voor inhoudelijke en fatsoenlijke omgang met elkaar.
Binnen 1 minuut kunt u zich aanmelden.
Lynx, Mexem of Trade Republic als broker
- Beheerder
- Beheerdersteam
- Heeft bedankt: 2272 maal
- Is bedankt: 4520 maal
Lynx, Mexem of Trade Republic als broker
Naar aanleiding van de zoveelste dag met extreme storingen bij DEGIRO vertrek ik daar en twijfel ik tussen de brokers Lynx, Mexem en Trade Republic.
Ik zoek vooral een broker waarbij de transactiekosten voor turbo's beperkt zijn (welke uitgevers voor de turbo's worden aangeboden?), er voldoende aanbod is (met name ook de kleinere aandelen op diverse Euronext beurzen) en als het even kan een fatsoenlijke rente op vrije tegoeden. Dat laatste is volgens mij bij Trade Republic het geval.
Poespas zoals nieuws, technische tools en adviezen hoef ik niet perse. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en zeker als er ervaring is met twee van de drie brokers om voors en tegens te kunnen delen.
Ik zoek vooral een broker waarbij de transactiekosten voor turbo's beperkt zijn (welke uitgevers voor de turbo's worden aangeboden?), er voldoende aanbod is (met name ook de kleinere aandelen op diverse Euronext beurzen) en als het even kan een fatsoenlijke rente op vrije tegoeden. Dat laatste is volgens mij bij Trade Republic het geval.
Poespas zoals nieuws, technische tools en adviezen hoef ik niet perse. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en zeker als er ervaring is met twee van de drie brokers om voors en tegens te kunnen delen.
"Bulls make money, bears make money, and pigs get slaughtered"
- Beheerder
- Beheerdersteam
Re: Lynx, Mexem of Trade Republic als broker
Ik ben ook benieuwd of klanten van Lynx gisterochtend problemen hadden op het platform. Ik kan er niks over vinden maar Bolero en DEGIRO hadden in ieder geval wel problemen.
Trade Republic kan je vergeten, je moet in Duitsland wonen om daar een rekening te openen.Beheerder schreef: ↑05 aug 2024 18:07 Naar aanleiding van de zoveelste dag met extreme storingen bij DEGIRO vertrek ik daar en twijfel ik tussen de brokers Lynx, Mexem en Trade Republic.

- Bubble Breaker
- Regelmatige poster
- Heeft bedankt: 175 maal
- Is bedankt: 113 maal
Ik weet niet waar de Jan zijn info haalt maar zie volgende van de website van Trade Republic.Janboom schreef: ↑06 aug 2024 11:15Trade Republic kan je vergeten, je moet in Duitsland wonen om daar een rekening te openen.Beheerder schreef: ↑05 aug 2024 18:07 Naar aanleiding van de zoveelste dag met extreme storingen bij DEGIRO vertrek ik daar en twijfel ik tussen de brokers Lynx, Mexem en Trade Republic.
Is Trade Republic available in Belgium?
Trade Republic targets the European Union and is active in Germany, Austria, France, Spain, Italy, Netherlands, Belgium, Estonia, Finland, Greece, Ireland, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Portugal, Slovakia and Slovenia.14 jun 2024
Can I use Trade Republic in Belgium?
To open a Trade Republic account, you must meet the following criteria: You own a smartphone with an iOS or Android operating system. You are at least 18 years old and have your permanent residence in Belgium with tax liability there.
Ja je hebt gelijk, ik had me ingelezen op de duitse website, en daar staat bij de vereisten dat je duits inwoner moet zijn.
Ze lijken wel goedkoop : 1€ per transactie.
Is er al iemand klant bij hen?
Ze lijken wel goedkoop : 1€ per transactie.
Is er al iemand klant bij hen?

- Beheerder
- Beheerdersteam
Ik heb regelmatig de indruk dat er een behoorlijk trolgehalte in uw berichten zit. Ik geloof niet dat een broker telefoonnummers doorspeelt aan derden.
Voordeel van Trade Republic is de rente op tegoeden. Mexem heeft dacht ik een hoofdkantoor in Cyprus dus bij klachten kan dat een uitdaging zijn. Lynx lijkt mij dan de betere keuze van deze drie maar ik ben er nog niet uit.
Voordeel van Trade Republic is de rente op tegoeden. Mexem heeft dacht ik een hoofdkantoor in Cyprus dus bij klachten kan dat een uitdaging zijn. Lynx lijkt mij dan de betere keuze van deze drie maar ik ben er nog niet uit.
Trolgehalte? Heb je al eens geprobeerd een account aan te maken bij Trade Factory? Is bij mij na een uur kloten nog niet gelukt.
Maar ze hebben ondertussen wel al mijn gegevens, incluus copie paspoort. En dan plots onverklaarbare berichten op WA...???
Maar ze hebben ondertussen wel al mijn gegevens, incluus copie paspoort. En dan plots onverklaarbare berichten op WA...???

-
-
Laatste reacties
-
-
- Ga naar laatste bericht Cofinimmo (COFB)
- Ga naar laatste bericht Melexis (MELE)
- Ga naar laatste bericht Tessenderlo Group (TESB)
- Ga naar laatste bericht Beleggen in pennystocks (risicovol)
- Ga naar laatste bericht Envipco (ENVI)
- Ga naar laatste bericht Nationale Bank van België (BNB)
- Ga naar laatste bericht Biotalys (BTLS)
- Ga naar laatste bericht Galapagos (GLPG)
- Ga naar laatste bericht Worldline (WLN)
- Ga naar laatste bericht Solvay (SOLB)