✅ Sluit aan bij hét beursforum van de Benelux!
Minder advertenties, abonneer gratis op favoriete onderwerpen, chat mee, stel vragen en deel kennis. Naast unieke functies op het forum staan wij ook voor inhoudelijke en respectvolle omgang. In 1 minuut bent u aangemeld!
Tourpoule 2025
-
El Grosso Modo
- Regelmatige poster

- Heeft bedankt: 99 maal
- Is bedankt: 183 maal
Re: Tourpoule 2025
En dan 64e worden, wel even de aandacht maar het blijft vooral veel woorden en weinig daden
- Shadow
- Forumveteraan

- Heeft bedankt: 1033 maal
- Is bedankt: 1573 maal
GefoptEl Grosso Modo schreef: ↑13 jul 2025 20:25En dan 64e worden, wel even de aandacht maar het blijft vooral veel woorden en weinig daden![]()
Never underestimate stupidity of man
-
Broke Accountant
- Forumveteraan

- Heeft bedankt: 328 maal
- Is bedankt: 984 maal
Almeida in de ploeg, die ga ik dus moeten vervangen.
Zit echter ook nog met Martinez en Buitrago in de ploeg.
Vraagje aan de meer ervaren spelers? Best deze nog in de ploeg te laten staan ipv transfers 3 en 4 al te gebruiken.
Vraagje aan de meer ervaren spelers? Best deze nog in de ploeg te laten staan ipv transfers 3 en 4 al te gebruiken.
-
Broke Accountant
- Forumveteraan

Mijn hoop voor de etappe morgen. Remco die aanvalt, Pogacar die geïsoleerd zit en kijkt naar Visma en Visma die te gefocust is op Pogacar. Resultaat Remco komt aan de leiding en de hele tour komt open te liggen. Dat zou nog 2 weken spektakel opleveren.
Volgens mij is het ook de enigste manier dat Remco dit jaar een kans maakt. De 2 grotere mannen moeten elkaar kapot maken.
Volgens mij is het ook de enigste manier dat Remco dit jaar een kans maakt. De 2 grotere mannen moeten elkaar kapot maken.
- Shadow
- Forumveteraan

- Heeft bedankt: 1033 maal
- Is bedankt: 1573 maal
Het antwoord zit reeds vervat in uw vraagBroke Accountant schreef: ↑13 jul 2025 20:37 Almeida in de ploeg, die ga ik dus moeten vervangen.
Best zo lang mogelijk wachten met transfers tot de echte bergritten. Uitkijken naar wie niet valt of door het ijs zakt. Degenen die Philipsen hebben vervangen voor Almeida hebben nu al een transfer verbrand. Het is niet verstandig om nu al uw transfers op te gebruiken. Parijs is nog ver
Never underestimate stupidity of man
-
Broke Accountant
- Forumveteraan

Precies wat ik gedaan hebShadow schreef: ↑13 jul 2025 22:17Het antwoord zit reeds vervat in uw vraagBroke Accountant schreef: ↑13 jul 2025 20:37 Almeida in de ploeg, die ga ik dus moeten vervangen.
Vraagje aan de meer ervaren spelers? Best deze nog in de ploeg te laten staan ipv transfers 3 en 4 al te gebruiken.![]()
Best zo lang mogelijk wachten met transfers tot de echte bergritten. Uitkijken naar wie niet valt of door het ijs zakt. Degenen die Philipsen hebben vervangen voor Almeida hebben nu al een transfer verbrand. Het is niet verstandig om nu al uw transfers op te gebruiken. Parijs is nog ver![]()
-
Broke Accountant
- Forumveteraan

https://www.independent.ie/sport/other- ... 64315.html
Nog altijd actief bij Ineos. Dopingverhalen op de rustdag die bovenkomen?
Nog altijd actief bij Ineos. Dopingverhalen op de rustdag die bovenkomen?
-
Broke Accountant
- Forumveteraan

Bedankt, kijk uit naar de eerste bergritten. Mijn gevoel zegt dat Vingegaard of Jorgenson onvoldoende gaat blijken. Beide hebben me nog te weinig overtuigd. Jorgenson misschien puur omdat ik hoop dat hij een stap hoger kan zetten en richting kopmanschap kan evolueren.Shadow schreef: ↑13 jul 2025 22:17Het antwoord zit reeds vervat in uw vraagBroke Accountant schreef: ↑13 jul 2025 20:37 Almeida in de ploeg, die ga ik dus moeten vervangen.
Vraagje aan de meer ervaren spelers? Best deze nog in de ploeg te laten staan ipv transfers 3 en 4 al te gebruiken.![]()
Best zo lang mogelijk wachten met transfers tot de echte bergritten. Uitkijken naar wie niet valt of door het ijs zakt. Degenen die Philipsen hebben vervangen voor Almeida hebben nu al een transfer verbrand. Het is niet verstandig om nu al uw transfers op te gebruiken. Parijs is nog ver![]()
-
-
Laatste reacties
-
-
- Ga naar laatste bericht Alphabet (GOOG)
- Ga naar laatste bericht Meta Platforms / Facebook (META)
- Ga naar laatste bericht Umicore (UMI)
- Ga naar laatste bericht Kinepolis Groep (KIN)
- Ga naar laatste bericht Opmerkelijk nieuws
- Ga naar laatste bericht Meerwaardebelasting / solidariteitsbijdrage op ...
- Ga naar laatste bericht Constellation Software & Topicus.com - CSU.TO &...
- Ga naar laatste bericht Beginnen met beleggen / leren beleggen / beursw...
- Ga naar laatste bericht Hybrid Software Group (HYSG)
- Ga naar laatste bericht Beleggen in de automobielindustrie