Hij is op zijn 50 jaar gaan rentenieren en hij zegt dat het voor hem al niet simpel was om onderscheid te maken.

✅ Word lid van het beste beursforum van de Benelux!
Minder advertenties (geen advertenties bij genoeg activiteit), abonneren op favoriete onderwerpen, toegang tot de chatbox, vragen stellen en kennis delen.
Waarom het beste beursforum van de Benelux? Naast de uitgebreide functies staan wij ook voor inhoudelijke en fatsoenlijke omgang met elkaar.
Binnen 1 minuut kunt u zich aanmelden.
Volledig akkoord maar ik wou het artikel maar plaatsen, vooral om Petra diamonds eens te belichten. De Cunningham diamant bvb, de grootste ooit gevonden, die verwerkt zit in de Engelse kroon komt uit één van de mijnen in hun bezit. Interessant om hun site eens te bekijken.charel01 schreef: ↑29 jan 2024 17:24 Kan jullie één goede raad geven. Als je er geen expert in bent blijf er met jullie poten vanaf. Mijn overbuur heeft tot enkele jaren geleden gehandeld in beleggingsdiamant: kopen In Moskou, slijpen in Antwerpen en verkopen in Dubai.
Hij is op zijn 50 jaar gaan rentenieren en hij zegt dat het voor hem al niet simpel was om onderscheid te maken.![]()
Petra staat sinds bericht ondertussen al 45% lager en was al gedecimeerd...sperweroog schreef: ↑29 jan 2024 17:58Volledig akkoord maar ik wou het artikel maar plaatsen, vooral om Petra diamonds eens te belichten. De Cunningham diamant bvb, de grootste ooit gevonden, die verwerkt zit in de Engelse kroon komt uit één van de mijnen in hun bezit. Interessant om hun site eens te bekijken.charel01 schreef: ↑29 jan 2024 17:24 Kan jullie één goede raad geven. Als je er geen expert in bent blijf er met jullie poten vanaf. Mijn overbuur heeft tot enkele jaren geleden gehandeld in beleggingsdiamant: kopen In Moskou, slijpen in Antwerpen en verkopen in Dubai.
Hij is op zijn 50 jaar gaan rentenieren en hij zegt dat het voor hem al niet simpel was om onderscheid te maken.![]()
groeten,