YCA.LSE.png
✅ Word lid van het beste beursforum van de Benelux!
Minder advertenties (geen advertenties bij genoeg activiteit), abonneren op favoriete onderwerpen, toegang tot de chatbox, vragen stellen en kennis delen.
Waarom het beste beursforum van de Benelux? Naast de uitgebreide functies staan wij ook voor inhoudelijke en fatsoenlijke omgang met elkaar.
Binnen 1 minuut kunt u zich aanmelden.
Beleggen in uranium
-
- Regelmatige poster
- Heeft bedankt: 202 maal
- Is bedankt: 120 maal
Re: Beleggen in uranium
Inderdaad de Russen schorten export van Uranium naar de VS op. Heb het ook net gelezen, ik kan jammer genoeg op dit moment geen enkele Uranium prijs vinden.
-
- Regelmatige poster
We zien dus op dit ogenblik een Uranium prijs van 82,6 $ per pound. Ik verwacht wel een zeer snelle stijging nu Amir Adani had al opgemerkt dat zoiets zeer waarschijnlijk was,het is nu aan de US Uranium bedrijven om te tonen wat men in de pocket heeft.
- MDK
- Forumveteraan
- Heeft bedankt: 180 maal
- Is bedankt: 350 maal
Ik zag een mooie tekst voorbij komen:
Uranium supply = fragile & shrinking.
Uranium demand = inelastic & expanding.
It's not that hard, folks. Even I get it.
De toekomst ziet er goed uit.
Uranium supply = fragile & shrinking.
Uranium demand = inelastic & expanding.
It's not that hard, folks. Even I get it.
De toekomst ziet er goed uit.
-
- Regelmatige poster
Tot nu toe veel elementen die het Uranium verhaal blijven bevestigen, maar ik heb ook de indruk dat er niemand weet hoe groot die markt nu eigenlijk zal worden, en dat is een probleem niemand kan de juiste inschatting maken op dit ogenblik,UEC heeft alvat laten weten dat men effectief Uranium naar boven haalt evenals Ur Energy alles wat naar boven komt, is wel al volledig verkocht op voorhand ik vermoed dat we wachten op een sterke stijging v/d Uranium prijs.
-
- Verkenner
- Is bedankt: 16 maal
Ondertussen is uranium in december wel veel gezakt. We staan nog maar rond de 71 meer. De koersen van boven de 100 zijn al enkele maanden weg.
-
- Regelmatige poster
Inderdaad dat is toch wel een ferm minpunt als er zo een groot tekort in aantocht is, waarom stijgt de prijs van Uranium dan niet?? men voorspelde eerst een ferme koersopstoot eind dit jaar, maar die is er duidelijk niet gekomen messchien is het dan wel voorl volgend jaar??
- neku
- Forumveteraan
- Heeft bedankt: 6537 maal
- Is bedankt: 1259 maal
Of gewoon jan en alleman die op een ETF sprong door een paar analisten en er terug uit zijnFafi Fournic schreef: ↑29 dec 2024 18:28 Inderdaad dat is toch wel een ferm minpunt als er zo een groot tekort in aantocht is, waarom stijgt de prijs van Uranium dan niet?? men voorspelde eerst een ferme koersopstoot eind dit jaar, maar die is er duidelijk niet gekomen messchien is het dan wel voorl volgend jaar??

The aim of education Is the knowledge, not of facts, but of values
-
- Regelmatige poster
Hoe dan ook mocht het tekort aan uranium nu al zo enorm zijn, dan kan de prijs toch onmogelijk gaan zakken, zoals het de laatste maanden het geval is geweest?? of heb ik dat verkeerd voor??
Pas op het kan ook zijn dat er een groot tekort aankomt, en niemand het wilt zien ,maar ja is dat een geloofwaardige uitleg???
Pas op het kan ook zijn dat er een groot tekort aankomt, en niemand het wilt zien ,maar ja is dat een geloofwaardige uitleg???
-
-
Laatste reacties
-
-
- Ga naar laatste bericht AppLovin Corporation (APP)
- Ga naar laatste bericht Galapagos (GLPG)
- Ga naar laatste bericht BenevolentAI (BAI)
- Ga naar laatste bericht GIMV (GIMB)
- Ga naar laatste bericht Vragen en ervaringen over Saxo Bank / Binck
- Ga naar laatste bericht Politiek (België)
- Ga naar laatste bericht Elon Musk
- Ga naar laatste bericht Beleggen in de wapenindustrie
- Ga naar laatste bericht Meerwaardebelasting / solidariteitsbijdrage op ...
- Ga naar laatste bericht Applied Materials (AMAT)