Word lid van het beste beursforum van de Benelux!

Minder advertenties (geen advertenties bij genoeg activiteit), abonneren op favoriete onderwerpen, toegang tot de chatbox, vragen stellen en kennis delen.

Waarom het beste beursforum van de Benelux? Naast de uitgebreide functies staan wij ook voor inhoudelijke en fatsoenlijke omgang met elkaar.

Binnen 1 minuut kunt u zich aanmelden.

Beleggen in uranium

Valuta wisselkoersen, euro dollar wisselkoers, euro pond wisselkoers, goudprijs, goudmarkt, goud kopen, zilverprijs, zilver kopen, forex, etc.
quince
Forumveteraan
Forumveteraan
Heeft bedankt: 1039 maal
Is bedankt: 1647 maal

Re: Beleggen in uranium

Bericht door quince »

YCA.LSE.png
U kunt zich hier registreren en daarna de bijlage zien.
Z28.310

Fafi Fournic
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Heeft bedankt: 202 maal
Is bedankt: 120 maal

Bericht door Fafi Fournic »

Inderdaad de Russen schorten export van Uranium naar de VS op. Heb het ook net gelezen, ik kan jammer genoeg op dit moment geen enkele Uranium prijs vinden.
Fafi Fournic
Regelmatige poster
Regelmatige poster

We zien dus op dit ogenblik een Uranium prijs van 82,6 $ per pound. Ik verwacht wel een zeer snelle stijging nu Amir Adani had al opgemerkt dat zoiets zeer waarschijnlijk was,het is nu aan de US Uranium bedrijven om te tonen wat men in de pocket heeft.

MDK
Forumveteraan
Forumveteraan
Heeft bedankt: 180 maal
Is bedankt: 350 maal

Bericht door MDK »

Ik zag een mooie tekst voorbij komen:

Uranium supply = fragile & shrinking.

Uranium demand = inelastic & expanding.

It's not that hard, folks. Even I get it.

De toekomst ziet er goed uit.
Fafi Fournic
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Tot nu toe veel elementen die het Uranium verhaal blijven bevestigen, maar ik heb ook de indruk dat er niemand weet hoe groot die markt nu eigenlijk zal worden, en dat is een probleem niemand kan de juiste inschatting maken op dit ogenblik,UEC heeft alvat laten weten dat men effectief Uranium naar boven haalt evenals Ur Energy alles wat naar boven komt, is wel al volledig verkocht op voorhand ik vermoed dat we wachten op een sterke stijging v/d Uranium prijs.
koenvhaver
Verkenner
Verkenner
Is bedankt: 16 maal

Bericht door koenvhaver »

Ondertussen is uranium in december wel veel gezakt. We staan nog maar rond de 71 meer. De koersen van boven de 100 zijn al enkele maanden weg.

Fafi Fournic
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Inderdaad dat is toch wel een ferm minpunt als er zo een groot tekort in aantocht is, waarom stijgt de prijs van Uranium dan niet?? men voorspelde eerst een ferme koersopstoot eind dit jaar, maar die is er duidelijk niet gekomen messchien is het dan wel voorl volgend jaar??
neku
Forumveteraan
Forumveteraan
Heeft bedankt: 6537 maal
Is bedankt: 1259 maal

Bericht door neku »

Fafi Fournic schreef: 29 dec 2024 18:28 Inderdaad dat is toch wel een ferm minpunt als er zo een groot tekort in aantocht is, waarom stijgt de prijs van Uranium dan niet?? men voorspelde eerst een ferme koersopstoot eind dit jaar, maar die is er duidelijk niet gekomen messchien is het dan wel voorl volgend jaar??
Of gewoon jan en alleman die op een ETF sprong door een paar analisten en er terug uit zijn :roll:
The aim of education Is the knowledge, not of facts, but of values
Fafi Fournic
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Hoe dan ook mocht het tekort aan uranium nu al zo enorm zijn, dan kan de prijs toch onmogelijk gaan zakken, zoals het de laatste maanden het geval is geweest?? of heb ik dat verkeerd voor??
Pas op het kan ook zijn dat er een groot tekort aankomt, en niemand het wilt zien ,maar ja is dat een geloofwaardige uitleg???
Plaats reactie
HTML Button Generator