Sluit aan bij hét beursforum van de Benelux!

Minder advertenties, abonneer gratis op favoriete onderwerpen, chat mee, stel vragen en deel kennis. Naast unieke functies op het forum staan wij ook voor inhoudelijke en respectvolle omgang. In 1 minuut bent u aangemeld!

Updates en gewenste aanpassingen/toevoegingen

Beheerder
Beheerdersteam
Heeft bedankt: 2510 maal
Is bedankt: 5255 maal

Re: Updates en gewenste aanpassingen/toevoegingen

Bericht door Beheerder »

@Slowmotion74, @Bgimmi en @Leentje123 zijn geen 'inactief' lid meer vanwege hun eerste bijdrage(-n) op het forum.

"Bulls make money, bears make money, and pigs get slaughtered"
Beheerder
Beheerdersteam

Bericht door Beheerder »

@Charlie Chaplin en @Ventus waren mij even ontgaan maar zijn inmiddels al ruim voorbij de 100 geplaatste berichten en/of waarderingen en zijn nu ook om gezet naar blauw :up:

Beheerder
Beheerdersteam

Bericht door Beheerder »

Ook @Zwygymor is nu omgezet naar een blauw account vanwege zijn/haar bijdragen op het forum i.c.m. het aantal waarderingen.

@Patchico staat niet meer in de groep met inactieve accounts (0 bijdragen) vanwege zijn/haar eerste bijdrage op het forum :up:

@WimvanD, @Alain Vandam, @Bgimmi, @buythedip123, @Erebor Finances, @fred, @Gensho, @Puigdemon en @Spa zijn 'gepromoveerd' naar een volgende groep met meer functies en minder advertenties. De accounts met een zwarte kleur hebben verschillende rangen op basis van het aantal geplaatste berichten, eenmaal de 100 berichten en/of waarderingen (bij elkaar opgeteld) gepasseerd zullen accounts worden omgezet naar blauw.

Beheerder
Beheerdersteam

Bericht door Beheerder »

@Aniki95 heeft inmiddels ook meer dan 100 berichten geplaatst en/of waarderingen gekregen en is omgezet naar een blauw account :up:

Beheerder
Beheerdersteam

Bericht door Beheerder »

@Mercury87 en @Luigi zitten vanwege hun eerste bijdrage(-n) op het forum niet meer in de groep met inactieve (bruinkleurige) accounts.

Beheerder
Beheerdersteam

Bericht door Beheerder »

@Chuck the Typewriter, @Idsc en @Rocket zijn geen inactieve accounts (bruin) meer vanwege hun eerste bijdragen op het forum.

Alain Vandam
Beginnende poster
Beginnende poster
Heeft bedankt: 26 maal
Is bedankt: 21 maal

Bericht door Alain Vandam »

Beste beheerder,

Ik begrijp dat ik, omdat ik nog niet zo actief ben, af en toe een reclameboodschap op m'n scherm krijg.
Soms lastig, maar ik wou hier niet over klagen, tot zo net ...
Uw reclame beledigt me namelijk, door mij producten aan te bieden voor 'de 50 plusser'. Excuseer? Ik weet dat ik wat grijs ben, ik heb afgelopen nacht inderdaad niet zo goed geslapen, maar dit gaat toch te ver, ik overweeg het FSMA in te lichten ivm deze grove inbreuk op beleggersleeftijd.
Beheerder
Beheerdersteam

Bericht door Beheerder »

@Alain Vandam succes de FSMA ziet u al aan komen. Wie het forum of de website voor de eerste keer bezoekt gaat akkoord (of niet) met bepaalde voorwaarden. Wat daarna op het scherm komt daar heb ik vrijwel geen invloed op.

Beheerder
Beheerdersteam

Bericht door Beheerder »

De accounts @siderazer en @TheZohan zijn omgezet naar blauw vanwege het passeren van 100 berichten en/of waarderingen :up:

FarEnd
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Heeft bedankt: 43 maal
Is bedankt: 134 maal

Bericht door FarEnd »

Alain Vandam schreef: 17 okt 2025 14:39 Beste beheerder,

Ik begrijp dat ik, omdat ik nog niet zo actief ben, af en toe een reclameboodschap op m'n scherm krijg.
Soms lastig, maar ik wou hier niet over klagen, tot zo net ...
Uw reclame beledigt me namelijk, door mij producten aan te bieden voor 'de 50 plusser'. Excuseer? Ik weet dat ik wat grijs ben, ik heb afgelopen nacht inderdaad niet zo goed geslapen, maar dit gaat toch te ver, ik overweeg het FSMA in te lichten ivm deze grove inbreuk op beleggersleeftijd.
Heel even naar de HTML code van de pagina gekeken en je vind vrij snel dat beheerder met GoogleAds werkt, de grootste provider van publiciteit op internet. Wss ook ergens in de cookie consent ergens te vinden.
GoogleAds gebruikt dus al de data dat ze reeds over jou hebben kunnen vinden, niet enkel de data van Beursforum (transversaal over alle data dat google over jou heeft kunnen bemachtigen). Je hebt dus voor Google waarschijnlijk een profiel dat dicht aanleunt bij 50+. Vandaar dat men zegt dat als een product gratis is, jij het product bent.

Het is dus google adds dat je moet aanklagen ;)
Plaats reactie
HTML Button Generator